Palt koma och bowling + uppblåsta bikinitrosor

Hejsan på dejsan!

Nu sitter jag här igen, känner mig riktigt duktig som börjat uppdatera lite, men kommer nog sluta efter någon vecka för ska tillbaka till fängelset (Säve) där nationella prov ska göras i A-kurserna och massa annat.. Nu ska jag inte tänka på det utan njuta av att jag har en vecka lov och sedan två veckor teater och film<3

Igår var jag och mamma och badade i Gammelstan, vi bubblade och åt massa fika och jag tog även några längder. Haha nu ska ni få höra en pinsam händelse jag lyckades med: Jag satte mig i bubblepoolen, alla klev upp efter ett tag så var bara jag där, skönt tänkte jag och bredde ut mig, efter ett tag kommer fyra vältränade killar i 20 års åldern och slår sig ner i poolen och jag är inklämd mellan dem, hahahah. När jag ska gå upp håller jag först inte på att komma upp, klantig som jag är, när jag väl kommer upp inser jag att mina trosor har blivit lite knövliga och ska rätta till dem, då inser jag att hela trosorna smällt upp i en sånn här luftbubbla och det ser ut som att jag har världens mega röv, jag får panik och försöker få bort luften, men icke, jag slår och slår men det går inte och fy f*n vad killarna glodde och höll sig för skratt... PINSAMT! Det är bara jag som lyckas med sånt!

När jag kom hem tog jag det lugnt,kvällen åkte jag, Hanna och Lina med bussen till stan för att gå och se på Min låtsas fru bio, den var sjukt bra! Hahah gud vad jag skrattade, det kommer en länk där du kan se på trailern här nedan för.
http://www.sf.se/filmer/film/10003124/Min-laatsasfru




Nu ska jag till tandläkaren och efter det ska jag och bowla med Moffa, Ida och David, ska bli grymt kul! Efter det så ska vi hem till Mommo och Moffa och äta palt, MUMS<3

 Jag hoppar från högst trampolinen i Göteborg<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Gott med PALT!

2011-02-28 @ 14:43:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0