Living color

Godmorgon

Man blir så glad när man vaknar om och om igen av att man drömmer massa, somnar om drömmer, vaknar, somnar om, vaknar, somnar om.. När man tillslut ger upp och kliver upp inser man att det regnar och att tvätten måste hängas upp och ny tvätt in. Så ja jag har hängt tvätt, satt på en ny tvätt, varit inne på facebook en stund, lagt in bilder bloggen, ätit yoghurt med branflakes och lite sylt och håller just nu på att dricka mitt te. Efter jag har gjort det ska jag fixa mig och sedan åka cirka en och en halv timmes buss för att komma till Fannie som bor på andra sidan av Gotland. Vi ska nog bara mysa, se lite film, fota, kanske se melodifestivalen som är i Luleå och så ska jag sova över där. Det kommer nog bli en toppen dag, mycket skratt och knasigheter, det blir det alltid med Fanniebannysplitetterfannie<3

Ha
en trevlig lördag och må gott<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Svart vita kort är verkligen vackra.

2011-02-05 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0