Genrep

Hejsan små bloggläsare!

Tänkte passa på att blogga medans min pojke sprang ut, men nu kom han tillbaka så hann inte det visst. Idag har jag iallafall haft skola, vi gick igenom en del av pjäsen och även redovisningen som vi spelade upp för några veckor sen. Då kanske ni undrar varför? Jo, det är kulturvecka på skolan, så vi ska spela upp den igen imorgon för massa folk och vi har inte tränat på den länge.  Nu sitter jag hemma hos Mangis och blir att sova här inatt<3 Imorgon ska vi genrepa och sen blir det föreställning och gissa efter det? Då blir det båten, bussarna, flyget och sedan bilen hem till kära Norrland<3 Kommer bli ett sjukt kul lov, om allt som är planerat och inte planerat sker!

Nu ska jag mysa med min pojke, ha en trevlig dag och så hörs vi hemma i Luleå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0