Camping livet är hårt!

Hej

Var ett tag sen nu, men jag har varit sjuk hela veckan. Nu mår jag lite bättre, idag har vi gjort som alla andra dagar under veckan, visat upp scener och haft produktions möte. Annars har jag i princip bara gått hem efter skolan, lagt mig, lyssnat på musik, sett på bilder mm. Varit med Hedda och Mange. Idag mår jag däremot mycket bättre och har haft fredagsmys med klassen, börjat fixa med ordningen på scenerna, men många saker som ska passa och känns som en riktigt röra just nu. Nästa vecka ska jag kolla mer på det och välja ut de bästa så det inte blir för mycket och dålig kvalla på det. Efter skolan så gick jag, Diana, Maggie, Fannie och Hedda till coop, Diana köpte kakor och sedan åkte de andra och jag och Diana gick och åt kakor, kolla presenter, det var kul. Sen gick jag hem till Mangis och var hos han ett tag och myste tills bussen gick. Nu sitter jag hemma med Maggie, Heddis och Jossi, mina fina tjejer som ska slå upp läger tillsammans med mig i vardagsrummet, det blir tält och hårt camping liv inatt.

Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad bra att du mår bättre!

2011-02-12 @ 10:50:18
Postat av: Lena

Vilket gulligt tält.

2011-02-12 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0