Surr surr

Hejsan svejsan!

Haha två mycket roliga grejer som hänt här på denna tropiska ö är att jag fått beröm för både min spanska och engelska! Det roliga är att jag trodde jag glömt spanskan och det konstiga är att jag brukar vara dålig på engelska.. Kanske har dessa filmer, musik och böcker hjälpt mig lite? Aja, kul isåfall.



Annars är det underbart här! Idag har vi varit på en till marknad, denna gång köpte jag en underbar rosett plånbok, en klocka, nagellack och smycken<3 Efter shoppingen blev det att sola och bada i det fina vädret. Nu ska vi snart och äta trerätters middag, mums!



Idag när jag låg och sola surrade dessa irriterande flugor rund och satte sig titt som tätt, när jag tillslut samlat mina krafter för att slå en av dem, inser jag trumpet att det bara var en kaksmula.. Tydligen missade jag en bit av den goda kakan och lyckades få en dänga av mig själv på min stackars mage. Duktigt Emma..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har ju glassen uppochner?!! ;D <3



sv: förlåt Emma men du vet kanske inte så supermycket om hur en bra ryttare är? (a) Bonita är nog en lite för svår häst för mig och för henne är det bättre att ha en lite mer erfaren ryttare, som dessutom har mer tid men jag förstår att du bara vill muntra upp mig<3 Du är bäst för du lyser upp mitt LIV! <3

2011-08-18 @ 13:09:50
Postat av: Sofia

SV; måste vi! <3



Men nä, jag har ritat den där bilden på putte ser du väl???

Haha, jo visst, ascoola xd

2011-08-20 @ 10:37:20
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är inte alla som klarar det.

2011-08-23 @ 21:10:30
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Postat av: delice

sluta va så söt.

2011-08-24 @ 16:32:53
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0