Fin helg

Min helg har varit fin, men jag har inte riktigt haft tid att skriva. I lördags blev det att handla en blomma till min lägenhet och på kvällen var Nora, Lollo, Elin, Johanna, Angelica och jag hos Elin och gjorde tacos. Det var super mysigt. Nästa dag blev det att kliva upp tidigt eftersom mamma och pappa skulle åka. Sen kunde jag typ inte somna om och insåg att jag dragit på mig en förkylning.. 

Trots förkylningen tog jag mig in till stan för att baka kladdkaka, se på Alice i underlandet, duscha och klippa Heddas hår. Det var en väldigt fin dag! Hihi jag som aldrig klippt hår förut, insåg att det var väldigt roligt. Framåt kvällen följde min pojke med mig hem för att steka majs och dricka te, mys.

Igår var jag ännu mer sjuk, men gick ändå till skolan. Hade foto A, vilket verkar bli kul och efter lunch var det sceniskt ledarska med Wolfi. Efter skolan gick jag hem till älskling, åt lite mat och vila, innan jag cyklade till träning. Ångest att inte kunna vara med på första träningen med min nya tränare och allt.. Fast kanske blir fler i veckan, hoppas jag piggnat till då. För idag mår jag bara sämre och mitt huvud sprängs snart, men ändå sitter jag på skolan nu och hoppas på att livet ska ge mig lite mindre smärta och att vädret ska sluta vara så dåligt. Som tur är sitter min fina pojke bredvid mig, vilket gör att allt känns mycket bättre<3

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0