Ett år på Scen gymnasiet

Hallå!

Jag insåg igår att jag är förälskad i min skola, varför? Jo, det var nämligen så att jag skulle bjuda min fina klass på bullar igår och det blev några över, så smart som jag var tänkte jag att det var gott att äta dem nästa dag så jag satt in dem i mitt skåp. När jag väl slutat och och gått en bit inser jag att det är lördag dagen efter.. Nu kommer mina bullar vara torra på måndag ju! När jag är på A7 (den skolan jag läser karaktär på) vill jag typ inte ha helg, det är ju underbart att vara där. Skolan är underbart mysig, människorna fina, lärarna bra och undervisningen suverän, jag stormtrivs helt enkelt.

Nu kommer lite bilder från mitt fina år på skolan:





































































































































Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken härlig klass.

2011-08-27 @ 11:53:08
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0