Käre president

Hejsan svejsan blåber i lingonskogen!

Nämen är jag här och skriver igen? Igår var det skola och efter det var det en mycket trevlig insident som hände.. Jag hade nämligen lånat ut mina husnycklar till Mangis som skulle hem till mig dagen innan för att hämta mina träningskläder som jag duktigt nóg hade glömt. Oerhört gulligt att han åkte enda hit med bussen och sen gick hem till mig för att packa min väska med tränings saker<3 Iallafall så glömde jag att ta nyckeln och när jag väl var framme så inser jag att jag inte kommer komma in i lägenheten, så det är bara att sitta och sega i en halvtimme utanför huset och hoppas på att min hyresvärd dyker upp ur tomma intet och låser upp dörren, tyvärr hände inte detta och jag begav mig hela vägen tillbaka till bussen. På mig hade jag 33 kronor som jag ska lyckas köpa någon slags färdig middag för innan träningen, istället går jag in på Ica och köper godis, sötsugen som jag är. Jag kliver av vid Ö&B för att hitta något billigt att stoppa i mig, men kommer ut med ännu mer godis.. Kvar har jag då typ 20 kronor, så det blir att köpa lite färdig grillad kyckling på Ica, tre små bitar för tio rikstaler. Efter det cyklar jag till Öster och roar mig på affärer tills Mange kommer hem. Är där en kort stund innan jag cyklar till min efterlängtade träning. Det var så sjukt skönt att få springa igen och träffa alla saknade<3 När träningen var slut blev det att vara hos Mange med han, Lilly och Kattis och sedan springa till bussen för att hinna. När vi kommer hem lagar vi mat och sedan blir det mys<3

Idag har jag bara varit i skolan, lagad mat (hamburgare) och bakat kladdkaka<3 Har även skrivit klart min recension och skickat in den. Nu ska jag och Hedda se I am Sam, sjukt sorglig film, SE DEN!

Ha en fin kväll<3



Här är även en länk till när jag var med i radion på vår föreställning Käre prestident http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2237&artikel=4407028

Kommentarer
Postat av: Lena

Emma du måste börja hålla ordning på dina saker.

2011-04-08 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0