Ställ mig inte i ett led för du får mig aldrig att stå still, för jag är ingen soldat..

Hejsan<3

Dagen igår var väldigt härlig! Jag var först på Nordpoolen med mamma och pappa, vi bada mest bubbelpool och tog det lugnt. Efter vi hade badat gick vi ut och åt på Blå ängel, jag åt kebab med pommes och dem pizza. Sen tog vi en sväng på stan och jag provade jackan som jag så gärna vill ha, gissa vad? Jo pappa sa att jag fick köpa den, så jag ska göra det när jag ska på stan med Amanda på torsdag<3 Det GILLAS<3 Sen var det bara att skynda oss hem för jag hade lovat att jag skulle träna mina små tjejer<3 Dem blev väldigt glada när jag kom och jag har faktiskt saknat dem! Efter träningen så tog jag det bara lugnt och såg på film och sånt.

Idag ska jag:

* Ut och springa med Glory i snön, ja ni läste rätt det är SNÖ<3
* Gå till kråk och dricka varm choklad med mina tjejer<3
* Vara med Sofia<3
* Äta palt och klappgröt hos mormor och morfar<3
* Gå på plannja, ja jag vet att det heter Lf basket men vem bryr sig! Jag kommer alltid säga plannja ändå<3
* Sedan får jag se vad som händer<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0