Som ljuset sprider sig över staden, skiner du upp mitt liv<3

Godmorgon kära läsare<3

Jag vet att jag inte har tid att skriva här, men plötsligt fick jag blogg humöret tillbaka! Idag är det tredje advent, alltså lucia och jag har redan städat hela huset, dammsugit, diskat, tvättat, hängt upp tvätten och tänt ljus. Inte nog med det har  jag ätit en toppen frukost gjord på två rostade rundamackor med mjukost och gurka, till det åt jag en banan och drack juice med fruktkött och även en kopp te. Nu ligger jag i sängen och tänker fortsätta på min so redovisning och sedan ska jag plugga matte, so och göra klart min fördjupning. Ikväll så kanske det blir en film eller något annat fint med min sambo Hedda<3 Jag får se vad som händer och sker.

Måste också säga att jag blev väldigt glad att Jay vann idol, han har en riktigt speciell röst och jag gillar han starkt!


Kommentarer
Postat av: L

Jay är bäst

2010-12-12 @ 12:32:29
Postat av: Lena

Jag svarar på alla kommentarer. Glöm inte bort att skriva din bloggadress! Tack så mycket! <3

2010-12-12 @ 12:33:32
Postat av: maggie

haha nu är du allt ute och cyklar bosse! :D

vi har ju ingen SO ;)

2010-12-13 @ 18:28:20
URL: http://magdalenalindgren.blogg.se/
Postat av: Matilda Sandén

Vilken otroligt fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)

Skulle vara kul!



Kram

2010-12-13 @ 23:50:07
URL: http://bymatilda.net
Postat av: Ida.s (din kusin)

Hej jag längtar tills du kommer hem! syster...

2011-02-14 @ 14:09:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0