Jag vet att du inte vet vad du längtar till, men när sommaren kommer åker vi vart du vill

När sommaren kommer lovar jag dig bättre dagar

Nja uppdateringarna blev ju inte precis bättre för att solen kom fram. Jag vet att jag inte skrivit på hur länge som helst, men jag har haft sjukt mycket i skolan och haft mycket annat roligt för mig, som till exempel spontant gå och köpa pizza, sitta i solen med fina vänner, pussats och myst med min älskling och gått på underbara promenader som leder till klippklättring och fina stenar.

Idag har jag på mig en prickig kjol, ett glittrande jordgubbs halsband, samt örhängen i samma motiv, peace ring, converse och en vit tröja med spets. Solen lyser, det är fredag och jag ska ha en underbar sommarkväll och natt med fina vänner och världens underbarste pojke<3


Kommentarer
Postat av: sofia

men det var ju på tiden!



sv: såklart allt fint är till dig min sköna! Även kjolen och högmidjeshortsen jag köpt idag :*

2012-05-25 @ 18:25:58
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

men fota dina outfits nån gång då!!!

2012-05-25 @ 22:17:00
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Lena

Nu kommer du snart hem - Jag längtar!

2012-05-28 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0