Min lägenhet

Min lägenhet


Min fina fotovägg<3


Min fina hängare och de söta rosetter som jag prytt en av mina väggar med


Tavlan jag fick av min älskade Sofia och en lysande blomma + mina söta parfymer




Kärleks hörnan; Lasse, min finaste tavla som jag fått av Sofia och massa favoriter som ligger nära mitt hjärta


Från de jag älskar


Hyllan i mitt kök


I ett av mina fönster hittar man lite gröna ljuslyktor<3


Min soffa


I ett annat fönster kan man hitta en ram och lite annat smått och gott


Mitt lilla bord som står under den nya tven som fanns när jag dök upp efter sommaren



Fönstret i mitt sovrum och min mysiga morgonrock, tillsammans med mina söta väskor och nallar












Mitt lilla skrivbord

Här var min lägenhet i mindre skala, jag har en toalett som ni inte sett, ett till sovrum och ett kök, men visar kanske mer en annan dag.



Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

men så fint du bor!!! ljust och fint <3 kul med såna här inlägg!

2011-09-07 @ 21:28:09
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad mysigt och fint du har!!!!!!!!!!!!

2011-09-08 @ 07:20:45
Postat av: Viktoria

Jättefint och mysigt du verkar ha det Emma!! Väldigt intressant och roligt att läsa om ditt liv nere på Gottland! :D

2011-09-08 @ 16:28:45
URL: http://jagduvivem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0