Och gråa dagar skyndar aldrig på...

Hejsan svejsan!

Rätt seg dag idag, just nu sitter jag i Heddas lägenhet, hon stack nyss till gymmet, men har inget att göra tills min träning börjar vid halv åtta. Innan hon åkte åt vi mat och myste, men nu har jag sjukt tråkigt. Har sett alla avsnitt av saker som finns på nätet som jag vill se och ja suck.
Mycket mer än så här lär det väl inte hända idag... Dessutom är min mobil typ as konstig och går knappt att ladda, så om jag inte svarar kan det vara därför.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

tänke bara säga att jag har löst kommentar-mysteriet på tumblr nu! har fixat så det går att slänga in kommentarer, så nu är mina funderingar på att byta tbx till blogg.se borta för gott! :D

2011-09-26 @ 21:36:59
URL: http://magdalenalindgren.tumblr.com
Postat av: Lena

Vi får fixa mobilen när du kommer hem.

2011-09-26 @ 21:59:08
Postat av: lillsilus

Du kan omöjligt ha sett över 700 avsnitt av doctor who

2011-09-27 @ 20:58:42
URL: http://lilililily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0