Jag insåg just...

Hallå där!

Jag insåg just en massa saker:
Sun rice är en riktigt god choklad, billig och stor.
Att sova till tolv och slösa bort dagen, är helt okej.
Mjukost är det bästa pålägget jag vet, men kan typ inte fortsätta äta det för min laktos...
Det har blivit kallt ute.
Jag har en hel dag åt att bara göra vad som helst.
Inga läxor kvar att göra.
Min lägenhet är rätt städad.
Gröt med mjölk, är faktiskt gott.
Gainomax energy bar med hallonsmak är underbart god.
Mitt shoppingsinne, har inte försvunnit.
Jag är mer avslappnad nu än förut.
Ett djur skulle inte vara helt fel, speceillt inte en söt liten kanin eller valp.
Jag är nog sockerberoende, tyvärr.

Ja, det finns många fler saker som jag insett på senaste tiden, men orkar inte dra upp allt nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

kul att det mesta handlade om mat <3 hahaha puss

2011-09-25 @ 13:35:06
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0