Kärlek, kärlek, kärlek<3

Hejsan svejsan alla pigga och glada!

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, men jag har haft föreställningar och sånt hela tiden. Idag är det torsdag och sista dagen på A7 för mig på ett tag. Efter höstlovet har vi nämligen kärnämnen, så idag har vi våra två sista föreställningar av Lingonbacken, Fuck my life. Det känns lite trist, men vi kanske kör en eller två extra föreställningar senare, för alla som vill se den har inte fått plats, det har varit fullbokat alla allmäna föreställningar. Veckan har varit super rolig och jag älskar verkligen att stå på scen, så jag ska njuta varje sekund idag.



Det är inte bara föreställningar som ligger på schemat idag, jag och min älskade pojkvän firar nämligen ett år, så vi ska gå ut och äta sushi och så ska jag sova där, det kommer bli mysigt som alltid<3 Jag älskar dig Magnus Persson.



Ha en fin dag<3

Kommentarer
Postat av: Paulin

Grattis till er! :)

2011-10-21 @ 18:58:32
URL: http://mylittlediary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0