Det här är jag



Vem är jag?
Jag är Emma, en sjuttonårig knasig norrländsk skådespelerska, som spelar basket och är bosatt på Gotland. Jag är inte lång, jag har normal skostorlek, jag tror jag har rosa tandborste, jag bor ensam i en tvåa som jag inredd med fotovägg och mysiga saker i alla olika färger och former. Jag kan laga mat, men älskar att baka, speciellt kladdkaka! Mitt sötsug är inte normalt, men jag älskar att motionera, vilket är tur, annars hade jag nog varit stor Emma istället, men det hade nog varit fint det med. Annars fotar jag som en galning, står framför filmkameran, spelar teater, hoppar efter returer på basketplanen, bär rosetter och klänninar och försöker få ut vad jag kan av min tid på jorden. Ja det är jag Emma Henrietta Öhman.

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

och så är du ju min också <3

2011-10-02 @ 19:00:21
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Lena

Visst var det härligt på Gran Canaria

2011-10-02 @ 21:35:51
Postat av: sofia

världens bästa<3

2012-04-11 @ 00:31:47
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0