Leopard med rosett

Det blev inget inlägg igår som jag hade tänkt mig, men däremot tog jag lite foton som nu ligger på datorn, vilket betyder att ni kommer få se dem så fort jag hinner. Träningen igår var riktigt hård och jag cyklade hem, så var rätt trött när jag väl kom in genom dörren. Idag däremot ska jg inte vara trött alls, för jag ska nämligen ha "halv åtta hos Hedda" med massa trevliga människor och efter det ska vi på Halloweenfest och jag ska vara en leopard (vet ni vad det bästa med det är? Jo att jag har en rosett med det mönstret). Just nu sitter jag hemma hos älskling och ska vara här ett tag, så puss på er och ha en fin fredag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0