Broccolibananpaprikaäppelbrödmums!

Tänkte bara säga att jag är tillbaka på ön och har väldigt mycket att göra. Bloggar nog mer ikväll, för tror jag ska cykla hem efter träningen. Veckan har varit fin och jag har umgåtts med mina älskade vänner och fina pojke<3
Dessutom har vi haft kärnämnen, så plugget är tyvärr tillbaka. Däremot har vi väldigt korta dagar, så det funkar ganska bra. Ikväll ska jag träna och sånt. Just nu sitter jag hemma hos Hedda, min söta skåning<3 Vi har just ätit mat, matvete med köttfärs, banan, paprika, ägg, tomat, broccoli, kryddor och till det åt vi äppelbröd med smör.



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att veta att du har så fina vänner på Gotland också.

2011-11-04 @ 13:35:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0