Jag är högt över molnen...

Hallå!

Här sitter jag och känner att jag håller på att koka ihjäl. Det är sjukt varmt ute och vi hade såklart frilufsdag idag, så jag har cyklat två och en halv mil, gått någon runda bland brännässlor, gått på olika stationer, spelat strandspel och solat med mina fina vänner<3 Har fått shorts bränna, känner mig stolt! Fast har nog brännt mig lite också för jag är helt varm. Nu sitter jag hemma i min säng och bara njuter av att vara lite ledig. Ska snart börja plugga och ikväll tittar nog älskling förbi, det blir mys<3


Veronica


Diana






Jag och älskling


Veronica


Maggie

Alla bilder är tagna av mig, förutom den på mig, som är tagen av Maggie med min kamera. Fotona är inte tagna idag utan förra helgen, när vi hade grillkväll<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Jätte fina bilder och ni verkar ha haft toppen bra väder.

2011-06-01 @ 07:56:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0