Mycket väsen för ingenting

Hej och hå livet rullar på!

Ja hej mina kära läsare, det blev inte att skriva igår aja det hände lite kul saker i allafall. Till exempel var jag och min vän Malin och såg på högskolans produktion "Mycket väsen för ingenting" det var en musikal och en lite spexad Shakespeare pjäs och den var helt underbar. Vi satt där och nästan skratta i ett åt komiken och de fina låtarna som verkligen var uppskattades. Vi var dessutom inte bara där för att titta, (som jag nämnde tidigare ska håller vi ju på med ett projekt på skolan), så innan föreställningen intervjuvade jag fyra stycken och tog lite bilder och det var ju inte dåligt att få gå in gratis. Det jobbiga var att jag var tvungen att cykla hem för den sista bussen hade redan gått för kvällen, men det var de värt!

Idag har jag haft skola, idrott, matte, lunch, klasstråd och sen jag gick hem för har så sjukt ont i magen. Ja resten av dagen har jag varit hemma haft en värmepåse på magen och sovit. Vakna typ vid halv sju.. Åh jag önskar att ju kunnat vara med på filminspelningen som var idag, men kände mig inte kry för det. Missa även basket träning, toppen! Ja en hel dag förstörd och jag är sjukt sur nu. Det enda roliga med idag var att jag hade kjol på mig och frös inte alls och att jag hade en väldigt fin dröm att jag hitta massa skor. Tyvärr insåg jag nyss att jag bara drömt det, då blev det genast inte lika kul.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det märks att du älskar när du får hålla på med teater.

2011-05-12 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0