Har inte jag träning?

Idag har jag haft nationella i engelska, det gick nog inge vidare om jag tänker på alla stavfel jag gjorde.. Suck
I allafall så fick vi veta på klassrådet vad vi skulle syssla med framöver på engelskan och svenskan och det låter sjukt roligt! Vi ska nämligen göra tre olika web tidningar och ett radioprogram där vi ska ha intervjuer, repotage, ja allt möjligt som handlar om teater, film och musik. Ibland förvånas man över lärarnas fantasi.

Efter skolan satt jag kvar och jobba matte ett tag, sen blev det stan en sväng innan jag gick till min pojke för att mysa lite innan min träning som alltid brukar vara klockan 18-19.30 på onsdagar. Ja väl där inser jag att det är bara jag där och 93 killarna så blir att spela hela tiden med dem istället. Blev riktigt kul faktiskt och väldigt hård träning. Efter det cykla jag tillbaka till älsklingen min och drack lite hallonsoda, åt snacks och bara tog det lugnt innan min buss gick hem kvart i tio.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det blev säkert en tuff träning, men du gillar ju när du har fått ge allt.

2011-05-05 @ 07:09:32
Postat av: Hilda

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 16:08:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0