Grill med grillkol den här gången!

Tjugosex grader i solen igår, grillkväll och mys hemma hos samborna här i Vibble<3 Jag, Hedda, Maggie och Fannie grillade kött, kyckling, paprika, åt potatisgratäng, beasås, drack sockerdricka och åt våfflor. Dessutom spelade vi rita och gissa som blev en jämn fight mellan paren. Under tiden såg vi på melodifestivalen som inte bjöd på så bra musik, men vi var enormt insatta i röstningen och ett på natten satt vi och skrek. Haha ja grattis till Sverige då!

















Här var lite bilder från kvällen tagna av mig, förutom bilden på mig som Maggie tagit med min kamera.














Dessa bilder som är under texten där de står att jag har fotat är tagna av Fannie med hennes kamera, www.lillajagfotar.blogg.se

Idag har vi ätit vofflor till frukost och bara tagit det lugnt, nu ska jag plugga historia för har prov imorgon, suck suck suck.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken trevlig kväll ni verkar ha haft.

2011-05-16 @ 13:51:35
Postat av: Maggie

hehe jag var tydligen en riktig linslus ^^<3

2011-05-16 @ 22:22:27
URL: http://magdalenalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0