Vackert

Hallå vad är det som står på, jag tror jag drömt och svävat i det blå, du är så vacker att du gör mig galen, du gör mig galen<3
Ja det var en fin dag igår med trevligt folk<3 Sov hos min älskling, lika mysigt som vanligt! Idag vaknade jag och tänkte, gud vad skönt att vakna tidigt, kollar på mobilen och inser att klockan är halv ett, hmf jobbigt! Idag är det balen för treorna och skulle egentligen dit, men jag vet inte om jag hinner. Måste hem och hämta kameran, vill inte stå där och bara kolla på alla fina ögonblick som kan fotas. Åh jag hitta kameran här, tog aldrig hem den igår, lycklig tjej<3 Idag har jag inga planer, men imorgon då ska jag och min fina vän Veronica göra stan osäker, haha. Nädå, men kommer bli shopping och sånt underbart<3

Kommentarer
Postat av: delice

om jag inte nämnde det så saknar jag dej.

2011-06-07 @ 09:37:59
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0