Underbara sommar<3

Hallå

Jag har haft mycket att göra de senaste dagarna och liksom inte haft lust att skriva här. Har hunnit fylla 17 år, shoppa, varit med Sofia, badat med min hund Glory, Sofia och hennes hund kompis, träffat min kära kusin Jonathan som jag inte sett på över två år, fått massa presenter, ätit hur mycket som helst, jobbat, stressat i kassan, sprungit runt med saker som skulle fyllas på, hällt ut salt på hela golvet, varit ute i regnet, sett på Lasses två konserer på dvd som jag fick när jag fyllde år och mycket mycket mer.

Mycket fint har hänt i veckan och dessutom går min ekonomi ganska bra, eftersom jag jobbat extra en del. Jag fick hur mycket fint som helst när jag fyllde år, men tänkte inte visa nu för har inte tagit kort än. Har saknat min pojke enormt mycket också<3 Har nog inte förstått hur mycket jag kommer sakna Gotland och alla fina vänner där! Fast kul att vara hemma igen och få se alla underbara<3


Fannie på sommarlandet


Maggie på min födelsedag



Maggie och jag på Malins födelsedag, fotat av Fannie med min kamera


Maggie och jag på Malins födelsedag, fotat av Fannie med min kamera


Fotat av Fannie med min kamera





Kommentarer
Postat av: Maggie

jag älskar bilderna på oss i hagen hos malin<3

2011-08-08 @ 20:15:41
URL: http://magdalenalindgren.blogg.selogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0