Tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart

Hej hej

Nu sitter jag hos Amanda, idag har vi har solat och badat på näset och vädret är toppen. Hoppas man blivit lite brun iallafall. Vi gick även en lång promenad i solen och pratade ut om allt möjligt! På våran lilla tur i solen hittade jag även en glänsade guldpeng, hihi tio kronor rikare, klirrrrrrrrrrrr.
Har ju saknat flickan<3 Inte träffat henne sen februari typ..

Bild tagen av Amanda, förra vintern på väg till Dm i Arvidsjaur

Bild tagen av Amandas (pappa tror jag), skolavslutningen i nian

Bild tagen av amandas (pappa tror jag), skolavslutningen nian

Gothia cup 2010, bild amandas pappa

Gothia cup 2010, bild amandas pappa

Aja nu ska jag vara social, hejs svejs<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni har haft mycket roligt tillsammans

2011-06-27 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0