Sommarlov<3

Sommarlov<3

Älskade sommar, nu är det sommarlov! Jag är hemma i Luleå och ligger just nu i min egna underbara säng och lyssnar på bra musik<3 De senaste dagarna har det varit fullt upp.



På Gotland blev det att städa ut lägenheten och på onsdag åkte vi på utflykt med klassen, haha eller ja, till Almedahlen. Där spelade vi kubb, åt mackor och sen avsluta vi dagen med att äta glass, vi gick på ett ställe där dem säljer typö hundra olika sorter och jag tog tre kulor, en med blåbär cheescake, en med trippel choklad och en till med kiwi, mums. Efter det blev det att sitta uppe på ett el-skåp med några från klassen och bara sola och ta det lugnt. När de flesta hade dragit, cyklade Maggie, Malin, Diana och jag hem till Diana för att hon skulle färga håret. Där lyssna vi på lite musik, bland annat hennes egna fina låtar. När vi skulle tillbaka till stan, fick Diana och jag åka med hennes pappa. Han hade bråttom och vi skulle kliva av mitt i vägen, men när han skulle släppa av oss hade jag inte hunnit gå av riktigt när han började köra och jag flög ut ur bilen. Diana fick panik, men som tur var gick det bra.



Jag sa hejdå till Diana för sommaren och Mangis och hans mamma hämtade upp mig och vi åkte mot båten. På båten såg jag och älskling på Svampbob och så sov jag lite. Vägen mot Edsbyn var ganska lugn för min del, eftersom jag sov nästan hela tiden, fast vi tog en paus vid Burger King, där jag blev bjuden på mat. Det var super gott och jag blev sjukt mätt. När vi kom hem till deras stora gård, myste vi lite innan vi somnade.



På torsdagen gick vi runt på deras gård, jag tog massa kort på deras hundar och så åt vi en god middag i deras fina lusthus. Sen blev det massa mys också med min finaste<3 Tiden gick såklart jätte fort och mot kvällen åt vi lite blårbärspaj innan vi åkte till Bollnäs, där jag skulle ta tåget hem. På stationen hann jag träffa hans bror Erik och han tjej, innan tåget avgick till Luleå.



Nu är jag hemma och igår hade jag utbildningen på Coop och sen umgick jag med min älskade Sofia<3 Mormor och morfar tittade förbi också<3

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket härligt kalas med fina vänner.

2011-06-19 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0