Sommar och sol och vi har korta kjol...

Hallå alla pigga och glada!

Nu sitter jag på skolan, vilket känns lite drygt, när typ alla andra fått sommarlov förutom Gotland. I alla fall så åker jag nästa onsdag från ön, men kommer sova en natt hos Mange innan jag fortsätter min resa hemåt. Idag så går vi bara till lunch och efter det ska jag och Hedda gå och bada. Vid halv tre, tror jag det var, ska jag och laget dela ut fika till studenterna, så först efter det, så blir det riktig helg med mys och sånt kul.

Imorgon ska jag fira min födelsedag med massa fina vänner, kommer komma mer info om det senare och bilder kommer nog dyka upp<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att du får en trevlig dag med dina vänner.

2011-06-11 @ 07:35:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0