Sola och bada, på sommaren är livet som bäst..

Hej
Nu sitter jag i datasalenoch roar mig framför datorn eftersom vi först börjar klockan ett. Då blir det bild, vilket är kul, men det är så sjukt varmt ute! Jag ska inte klaga.. Igår var jag och Hedda och badade nere vid vattnet, vi tyckte vi hade tur som hittade en liten bit sand som vi kunde lägga oss på bland all sten. När vi väl skulle bada, kom det massor av vågor och helt plötsligt var alla kläder blöta, handukarna och skorna. SKORNA, en av mina skor började flyta långt ut och jag försökte febrilt få tag i den. Tur att den började flyta innåt igen efter att vågorna börjat lugna ner sig. Ja, det var inte så varmt i vattnet, men sjukt varmt i solen, så det blev ett skönt dopp i havet.
När vi kom hem igen åt vi glass och mat. Sen frågade vår hyresvärd Stina om vi ville följa med henne till Tofta, som var en av Sveiges finaste stränder, vilket vi såklart ville. Vädret var toppen och jag och Hedda badade hur länge som helst, det var mycket varmare där än nere vid oss, eftersom stranden låg vid en vik.
När vi solat och badat i flera timmar åkte vi hem en sväng,innan jag fick åka med Stina till stan där jag skulle träna basket. Tyvärr blev vi bara fem stycken, men jag och Elin hade det roligt ändå. Efter träningen åkte jag och Mange hem till mig och åt lite mackor och drack lite te, innan vi la oss och såg på Svampbob<3

Idag ska jag på stan med Veroncia, eftersom det var stängt igår<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Årets första dopp HÄRLIGT!

2011-06-07 @ 16:55:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0