Kladdkaka, fotboll och fint<3

Tänkte bara säga att reklamfilmen jag är med i inte kommer börja gå nu i juli som jag trodde, utan i mitten av juli typ. Nu sitter jag, Hedda och Mange och ser på fotboll, Sverige - Finland, det står 3-0 i halvtid, så det är glädje här i lägenheten<3 Dessutom har jag varit och shoppat massa fint med Veronica, kanske lägger in vad jag köpt sen.
Vi har just ätit kladdkaka och spagetti med köttfärssås, super duper gott!


Hedda och jag under någon av de första veckorna på ön<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sverige-Finland 5-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-07 @ 22:44:30
Postat av: Ida

Ska bli kul att se reklam filmen.

2011-06-17 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0