Jag är nästan där..

Snart snart snart är det sommarlov<3

Just nu sitter jag på skolan och är lite smått nervös inför mina Hamlet monologer som ska visas idag. Hela klassen har jobbat med olika små texter från Shakespeares pjäser och idag ska vi ha en liten föreställning efter lunch. Ingen är typ förberedd och det känns som om jag knappt kan replikerna.. Hoppas det går bra! Efter det så ska jag på grillkväll med laget och sen packa och städa. För imorgon bär det av till Edsbyn och på torsdag bllir det tåget hem. Fast innan jag åker imorgon så ska vi ha utflykt med klassen<3

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Fullt upp som vanligt!

2011-06-14 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0