Mina födelsedagspresenter




































Fick inter datorn, utan den som är under som skyddar, fläktar och har inbyggda högtalare




Bild tagen från google, tar en själv senare, men ni får den här så länge.

Denna underbara fick jag också, men som sagt kommer "riktiga" bilder sen





Det som inte finns foto på kommer upp senare, det är därför att jag fota allt på samma dag och då hade jag inte fått allting. Fick en parfym och en gullig smyckad ask av min älskling och pengar av några och en tröja med min älskade Lasse Winnerbäck. Samt en dag på stan med mat och shopping tillsammans med moster och Ida, vilket jag ska gå på imorgon.

Tack för alla presenterna<3

Kommentarer
Postat av: Ida!

Jag köpte Lasse tröjan:)

2011-07-30 @ 16:37:37
Postat av: delice

åhnej säg inte att jag glömde din födelsedag i år igen?!?!?! jag är ju usel

2011-08-01 @ 19:13:45
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0