Just the way you are..

Hemma efter en veckas hårt arbete. Nu är jag ledig fram till nästa söndag, känns helt underbart! Imorgon kommer dessutom min underbaraste hit och som jag har saknat honom<3 Veckan kommer bli hur fin som helst och gårdagen hemma hos Hanna med Izza och Lina var riktigt mysig<3



Förutom det har jag klanta till mig oerhört mycket, igår på jobbet hade någon stoppat en planka på golvet, som inte brukar befinna sig där, det resultera i att vagnen men jordgubbar välte när jag skulle över. Även skräp flög ut från vagnar under dagen och kunderna bara log och såg ut attg brista ut i skratt.. Ja det är så härligt att vara jag! Tempot var typ uppe i hundra km i timmen typ, men som tur är har man trevliga arbetskamrater som piggar upp en.



Kommentarer
Postat av: Lena

Vad söt du är som Mimmi Mouse.

2011-07-03 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0