För dig ska jag göra det tusen gånger om!

Hejdå!

Haha nä, hallå, busigt Emma! I helgen har jag i princip inte varit hemma något, så att blogga skulle bara vara överskattat. Jag har iallafall haft en mycket rolig och mysig helg med trevligt folk och två nätter hos min älskling. Jag har även hunnit med att sitta i seket på killarnas match, lärt mig 24 sekunder och ätit på Donken ett antal gånger. Men så är det när man är student! igår så satt jag och Hedda i gallerian på en bänk och åt grillad kyckling med händerna, yoghurt och en frukt smoothie, det var väldigt roligt hahah och mysigt<3 Jag och Hedda vi har så sjukt kul tillsammans, tänk vilken tur att det blev du och jag. Haha nu tror ni typ att jag är lesbisk, fast det är jag ju inte för jag är tillsammans med Magnus<3 Jag mena att det var vi som flytta ihop, jag vet inte om jag hade klarat det utan dig<3 Jag älskar dig Heddis! Jag har shoppat lite i helgen också, två par svarta leggings, ett par svarta stuprörs byxor, ett par svarta trosor, ett par svarta vantar och ett par vita vantar och lite marabou digestive på det! Haha gud vad det där lät sorgligt, men jag köpte lite bas grejer som behövdes! För har inte hur mycket pengar som helst, så måste tänka att det ska passa till mycket. Idag vakna jag upp bredvid älsklingen och vi tog det bara lugnt, båda var trötta efter att ha somnat vid typ tre tiden, var hos Jonte med massa i folk så blev rätt sent. Tog bussen hem vid halv ett och efter det har jag och Hedda ätit pasta, med bacon och creme fresh, kladdkaka med banan, te och sett film.

Redovisningen i fredags gick bra tror jag, har lagt in bilder från mobilen nu så här kommer lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0