Vad har hänt..

Hej 2011!

Ja då var det ett nytt år, med nya äventyr, skratt och tårar<3 Förra året var underbart och jag har gått igenom orehört mycket och det har varir mycket skratt men även många tårar har runnit ner för mina kinder!
Allt från
krosst hjärta,
kärlek,
nytt basketlag,
flytt,
ny skola,
filminspelning,
Barcelona med mina älskade ssk tjej,
Spanien,
Gothia,
Lasse konsert på PDOL,
sommarjobb,
fått massa nya vänner,
vänner som man tappat kontakten med,
Göteborg med Sofia,
Liseberg med laget i en vecka,
Fårö lägret med nya klassen,
Upptäckt massa nya artister
Bal
Slutbetyg
Lämnat 9B och börjat i RB10TE
Flyttat ihop med Hedda som är världens bästa sambo,
Blivit bättre på engelska
Varit i Norge
Solat
Badat
Blivit laktos
Ätit massor av choklad
Blivit storförburkare av toalettpapper (insåg jag och Hedda)
Haft tandställning
Börjat le på foton
Tagit massor av bilder
Målat mycket
Blivit guard i basket, eller varit det förut ibland, men nu är jag typ alltid det
Inte lärt mig att knäppa med fingrarna fast jag försökt!
Haft underbara kvällar med mina fina vänner<3
Drågat Lasses musik
Börjat älska rosetter och spets
Utökat mitt väsk föråd<3
Blivit mer estet
Bott på hotell med nya laget (Visby bbk)
Varit i Västerås
Träffat Patrik och mina tremänningar i Västervik
Varit i Oscarshamn och spelat matcher
Åkt buss till skolan
Flygit mycket
Spenderat många timmar på färjan
Lärt mig lite Gotländska
Varit och sett med Plannja som nu heter Lf, Luleå basket och Visby ladies, men är ett troget Luleå fan<3
Tappit min mobil ett antal gånger i golvet
Varit på Nordpoolen och badat
Spelat bowling
Cyklat massor
Städat mer än jag gjort i hela mitt liv
Åkt slalom<3
Lärt mig att tvätta
Shoppat massa fina saker
Blivit beroende av facebook
Spenderat några veckor under sommaren med Delice Wallin<3
Haft hemlängtan
Spelat massor av teater<3




























































































Nu får det faktiskt räcka, har hänt många mer tråkiga och roliga saker, men nu ska jag och åka slalom med Sofia och Hanna<3

Gott nytt år kära läsarare<3


Kommentarer
Postat av: sofia

åh vilket inlägg <333 :D fast är lite besviken på daj emma... du har bara varit i GBG med mig... inget annars ;O har du redan glömt? :(<3

2011-01-03 @ 12:09:07
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0