Till Sofia<3

Grattis till världens bästa vän och syster som fyller 16 idag<3

Det känns så konstigt att jag inte kan springa över till dig och ge dig en grattis kram, istället är du där och jag här, hundra tustentals steg ifrån varandra.

Dina ögon får mig att le
Dina läppar får mig att se
Ditt skratt är mitt skratt
Din skatt är min skatt
Ditt hjärta är mitt hjärta
Ditt blod är mitt blod
Dina tårar är mina tårar
Det du förlorar, förlorar jag
Det du vinner, vinner jag
Det du gör, det gör vi tillsammans
Det du undrar, vet jag
Det du vet, undrar jag
Det som gör ont i dig gör ont i mig
Det som glädjer dig glädjer mig
Det du tänker, det tänker jag
Det du planerar, planerar vi tillsammans
Det du önskar gör jag allt för att uppfylla
Ditt leende är värt mer än guld, din vänskap mer än alla andras tillsammans och ditt hjärta mer än mitt eget!
Du är solen i mitt liv
Du är min måne på natten
Du är vattnet som svalkar på sommaren och elden som värmer på vintern
Du är min syster och jag älskar dig!

Här kommer lite gammalt och nytt<3









 Vi spela in en film








Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken fin text, men så är den ju skriven från hjärtat till en väldigt speciell och kär vän också.

2011-01-25 @ 20:18:21
Postat av: sofia

åh min Emma! <3 Älskar dig över allt annat! Såg inte förän nu men vad gör det? Jag såg det ju nu<3 texten värmer mer än min vinterjacka (a) <3

2011-01-29 @ 22:54:20
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vet inte varför jag kollar på gamla inlägg, men nu börjar jag gråta igen.<3

2013-03-30 @ 17:23:13
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0