De är Robin Hood jag vill ha!

Hedda gästbloggar<3



Hej! alla härliga fans till emmas blogg! :)
Jag ska presentera mig själv.
Hedda Pålsdotter, är född i Ystad (skåne) -94 och går i samma skola som Emma här på gotland. Och lyckligt nog är jag hennes sambo också. Vi bor i ett vitt hus med blåa knutar i ett  samhälle typ några minuter från centrela Visby. :)

     

Jag kanske kommer att gästblogga mer, men just nu är det morgon och jag sitter i pyjamas. :)
Jag och Emma älskar våra koppar te, idag har jag druckit två. :) Mitt rekård på en dag är 18, jag drack 18 koppar te!. Jag säger bara, jad kissa som F*N... :) men ja, älskar man te så gör man :) <3

UndarbAra Emma <3



Ska bara medela att Emma är en kvinna som jag           ÄLSKAR <3
Hon är så fin och söt som socker! <3    
        
                                       
                     
                                         Emma, din klämma ;)
                                      Hon är en fin kvinna,
                                      hon är min sambo.
                                      Hon kan baka,
                                      hon kan rita.
                                      Hon är fin,
                                      hon är bara helt fantastisk! <3


Alla ni får ha det bra, :)
Hoppas allt är bra med er!

               Hej hopp gummi snopp! <3
    
innlägg av: Hedda Pålsdotter



Kommentarer
Postat av: Lena

Det är så kul att ni har varandra och att ni trivs så bra ihop.

2011-02-07 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0