Ur olika vinklar

Makaroner och kanoner!

Har köpt en väldigt fin väska idag, vi hittade nämligen en loppis i ett hus på väg till matsalen, tänkte fota den och lite andra saker imorgon så kan ni få se.
Annars har jag haft två underbara lektioner, först i manus/dramaturgi och sen med att utforma en karaktär till vår nya föreställning som kommer handla om dagens samhälle ur olika synvinkar i en storstad.


Klassen i Göteborg, vi var på en kyrkogård och gjorde lite övningar.

När jag kom hem åt jag lasagne som mamma hade gjort, hon hade även bakat bullar och skorpor så nu har jag fullt med godsaker hemma. Sen har jag bara tagit det lugnt, suttit här, spelat kort, druckit te och ätit en munk med socker på, hihi<3

Bilderna nedan är på Maggie och jag när vi hitta ett par riktiga fynd under resan till Götet, stiligt värre<3




Nu ska jag snart sova, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0