Tropisk ö, bränna och fina saker<3

Hallå!

Nu sitter jag här i stekande Spanien och bara tänkte skriva lite för er vad jag gör här. För två dagar sen åkte vi på en tur till en gullig marknad i Puerto Mogan, där jag köpte lite små grejer och en väska. Vi stannade även och åt lite och tog ett dopp i havet. Vädret är så sjukt varmt här, jag måste bada typ var tionde minut för att inte börja koka..



En sak som är lite jobbig är att jag blivit beroende av One Tree Hill tack vare min fina vän Amanda<3 Det som egentligen är dåligt med det är att jag bara har tre avsnitt kvar på datorn, alltså det finns fem säsonger till, men jag har dem inte.



Samtidigt som jag inte vill åka här ifrån, längtar jag till både Luleå och Gotland, men Luleå får jag tyvärr inte se fören i höst<3 Däremot får jag snart träffa min kära klass som jag har saknat väldigt mycket i sommar! Jag får även börja spela basket igen och umgås med mina fina lagkamrater och inte nog med det jag får även spela teater igen. Så nu ska jag vara positiv, liksom jag är på en tropisk ö och kan bara äta gott och sola hela dagarna? Kan inte klaga allt för mycket, hihi.



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

oth är såååå underbart!!! <3

2011-08-14 @ 17:40:01
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: sofia

skicka ett ¨sms¨ nästa gång du är inne på datorn i spanien? Eller redan hemma? <3

2011-08-15 @ 15:11:47
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe...

2011-09-23 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0