Hola amigos!

Hola amigos!

Spanien leverar som alltid och solen steker mer än någonsin och jag badar hela tiden. Det slinker ner lite sötsaker då och då, men som tur är tog jag med dojorna. Fast jag måste väl erkänna att jag inte använt dem aktivt, hihi<3 Men jag har däremot gått långa promenader och simmat en del, nu försöker jag bara övertala mig själv att jag förtjänar alla dessa godsaker.. men det är ju trots allt semester!

För två dagar sen åkte pappa och jag till Las Palmas för att shoppa, eller ja det var väl mest jag som sprang in och ut ur butikerna.. Lyckades få med mig fyra stora påsar med kläder och sånt fint<3 Jag kan bara konstatera att det mesta hade med rosetter att göra, hihi<3 Blev bland annat två klänningar och två kjolar, jag älskar kläder!

Idag ska vi bara sola och bada<3

Bezo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0