Fint<3

Hej hej skolan!

Japp då var man tillbaka på ön, till lägenheten som numera bara är bebodd av mig, till mina fina vänner, min pojke, basketen, teatern och ja massor av skoj. Igår var första dagen och det enda vi gjorde var typ upprop i aulan, kramas och skriva massa info på olika papper.


Bild från första dagarna med klassen förra året, lika galna som alltid

Efter skolan drog vi till A7 för att hälsa på de nya ettorna, dem blev livrädda och sprang, förutom några som stannade och prata lite. Jag är nog stor, stark och läskig ändå, hihi<3 Sen blev det att åka och handla på Ica maxi med mamma och pappa, där jag inhandlade en hel del mat och söta skolgrejer. Sen blev det mat och in till stan för att umgås med klassen, vilket var mysigt som vanligt. Efter det promenerade jag till min pojkes nya lägenhet och där spenderades natten, mys<3


Älskling och jag uppe på ett berg i Edsbyn

Nu sitter jag bara och tar det lugnt på skolan, efter lunch blir det produktions prat och sånt fint<3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0