fina saker som mat och shopping

Hej

Nu är jag på kryssning från Åland, igår var jag och shoppade i Stockholm och åt kebab. Det blev två par skor, ett par svarta kängor med klack och ett par svarta stövlar med klack. Det kommer bilder i veckan. Hihi jag är super nöjd med mina köp! Köpte även en svart skjorta med vita prickar och en röd kofta samt ett par blommiga hängslen. Just ja jag glömde att jag även köpte massa fina färgpennor i tusch.



När vi kom ombord på båten åt vi en buffé som bestod av bland annat rom, räkor, kyckling, kött, potatisgratäng, sås, glass och bakelser. Det var super gott, men man blev sådär överdrivet mätt, hihi. Idag åt vi frukost buffé och den innehöll lite annat, bland annat mackor av olika slag, bär, frukt, yoghurt och juicer.


Bild tagen från google

Nu sitter jag bara och tar det lugnt, vi är framme i stockholm om ungefär två timmar. När vi kommer i land, ska jag gå på stan och dricka Chai latte och om jag hittar blir det nog lite gulliga saker till skolan också.

¨
Bild tagen från google

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var sååå mycket gott på kryssningen

2011-08-23 @ 21:08:33
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0