Änglavakt

Änglar<3

Denna dag börjde med att jag fick veta att min vän Diana krockat med moppen och var på sjukhuset. Som tur var bröt hon bara ett nyckelben, hon hade verkligen änglavakt eftersom hon körde moppe och krocka med en bil. Så himla tur att hon inte gjorde mer illa sig, hon är världens finaste och sötaste. Dessutom är hon typ lika lång som mig och gillar gulliga saker. Tillsammans har vi skapat gruppen "Vi som når himlen", måste varit någon där som hjälpte henne idag, tack och lov för det<3 Diana jag vill bara säga att du är en otroligt fin människa och att jag inte vill vara utan dig, så krocka inte igen snälla du.




Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att det gick bra för Diana.

2011-08-26 @ 07:47:15
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Postat av: Diana den klantiga

Gumman då <3

Jag lovar att vara mer försiktig i framtiden! Och jag måste säga att du är en av dom finaste människorna jag vet, glöm aldrig det <3

2011-08-26 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0