Shopping gör livet lite busigare<3

Hej hå nu är jag ute och går!

Inte bokstavligen, men jag har vandrat/åkt båt/buss/tåg och bil till fina Luleå<3 Min hemstad, som nu för tiden inte är så kall. Ja ni läste rätt, det var faktiskt så varmt här så att man kan gå med jeans jacka utan att dö. Kom hit idag på morgonen, blev en mysig frukost med familjen och sedan åkte vi till Krille (min 20 åriga kusin) åt fika där med farmor och sedan shoppa massor!

Det här köpte jag:
Svart spetsklänning med bälte
Svart tajt tröja med puffärm och spets
Converse
Benvärmare



Knäsockar



Knäsockar
Rosa spets strumpbyxor

 

Vinröda strumpbyxor
Vita strumpbyxor
Blomma till mamma


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för blomman den är jätte fin.

2011-04-17 @ 07:26:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0