Krig och kungar så jorden gungar..

Tillbaka på min fina ö, till alla söta och min egen lilla sambo och lägenhet. Känns skönt att vara tillbaka samtidigt som jag saknar alla hem och längtar efter alla. Hann inte träffa alla under lovet heller, det känns lite trist sådär, men bara att försöka träffas mer nästa gång. Lovet gick för fort och innehöll tok för mycket läxor. Idag har jag avklarat provet i matte eller jag hoppas jag klara g iallafall. Kom på mig själv direkt efter att jag gjort några slarvfel, men min snälla och mycket förstående matte lärare ville inte ge mig tillbaka det så jag kunde fixa det. Kände mig även allmänt risig, med gårdagens smink, oborstat hår, trött och förkyld.

Idag har jag och Hedda bara varit hemma och pluggat typ hela dagen, har ett underbart prov i historian som väntar på mig på fredagsmyset. Iallafall så kom min älskling och mötte mig igår natt när jag klev av båten och där spenderade jag även natten, kan det vara rimligt att sakna en pojke så mycket? Somna i min pojkes armar och vakna där morgonen där på och då var det bara att pallra mig till skolan.

Nu ska jag typ sova, imorgon kommer min älskade Sofia hit och ska vara här hela helgen<3 Åh längtar! Bara jag kan få in all historia i huvudet så jag klarar provet. Nu ska jag drömma om krig och kungar så jorden gungar.

Här kommer lite bilder på min charmiga kusin David<3









Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken gullig kusin och hur det än går på historian har du i alla fall gjort ditt bästa. Kram mamma

2011-04-27 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0