Klaga på lista

Jag känner att det var väldigt länge sen jag klagade över något här i världen, så därför tänker jag nu dissa en lång lista. Jag vet att jag har dålig humor.

* Jag stör mig sjukt mycket på folk som tror att de är bättre än alla andra.
* Folk som inte gillar människor bara för att de har en annan hudfärg.
* Även de som mobbar överviktiga och handikappade
* Jag hatar att missa bussen, speciellt när du sprungit/cyklat som en galning och inser att den gått för en minut sen.
* Gotlands bussar går sjukt dålig, de går bara några gånger per dagen och åker ofta tidigare än de ska gå.
* Jag gillar verkligen inte att inse att det behövs städas och när jag inser något sånt, då är det när jag inte kommer fram till sängen för att det är fullt med grejer på golven. Eller när soffan är full av väskor och saker så att jag inte kan titta på tv..
* Att gå på Säve innebär plugg både på veckor och helg.
* När du bor själv så förväntas du laga mat, diska, städa, plugga och inte nog med det du måste fixa det också!
* Jag har blivit less min spotify lista, men orkar inte lägga till massa nya och bra låtar. Tyvärr så är jag även riktigt dålig på att komma ihåg namnen på låtarna, så det är inte så lätt att hitta dem på Spotify.
* När du inser att du inte skickat iväg smset och blivit sur över att den andra inte svarat.
* Det är jobbigt när du somnar på bussen och åkt förbi den hållplats du ska gå av på, en bra sak är när du vaknar just när den ska svänga ut där ifrån och får hoppa av.
* Att vara brunett är inte alls lätt, du förväntas vara smart, vilket är svårt att leva upp till.
* Tappa mobilen i marken, fast du försöker att vara jätte noga.
* Vara laktos och få ont i magen ofta.
* När nässprey inte hjälper och du har varit täppt i näsan i flera månader, börjar du bli irriterad och låta som en smurf. Vilket kan vara kul ibland, men inte hela tiden.
* Få höra av en lärare när du ska öppna dörren, åh var det där för tungt för dig..
* Vara kort och inte nå upp till saker.
* Sakna sina fina som bor långt bort.
* Det värsta som finns är när de man älskar sluter ögonen och lämnar en.
* De som hela tiden klagar på sig själv och har tappat hoppet och slutat kämpa.

Nu ska jag äta frukost och vara riktigt glad medans jag ska göra både matte och engelska, aj vad kraslig jag blev i halsen och host host.


Kommentarer
Postat av: Lena

Fina vänner!

2011-04-03 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0