Grattis Delice<3

Godmorgon alla trötta lördags läsare!

Idag har jag hunnit med att räkna matte en stund, bakat en underbart god kladdkaka och skrivit min recension om filmen " Det finns inga känslor i rymden". När jag har lämnat in uppgiften sen, så kanske jag delar med mig av den så ni får läsa. En sak som är säker, ni måste se den. Filmen är både lärorik och underbart rolig och berörande. Jag och Hedda har även sett Sveriges värsta bilförare och de som är med där är sjukt roliga, vi låg och as garva till hur dålig folk kan vara på att köra bil. Sen blev vi tysta och kommenterade inte hur bra det skulle gå för oss om vi skulle försöka. Inga kommentarer angående det tack<3 Mina erfarenheter från bilkörning än så länge bådar inte gott.

Ikväll så ska jag, Hedda och Jossi åka in till stan för att umgås med massa folk, det lär bli kul. Annars har jag inte så mycket planerat angående dagen. Under den här veckan har jag inte haft en enda träning och det känns hemskt, jag är sugen på att träna, men orkar inte springa när det blåser så mycket. Någon som har något tips, hur jag ska få tränings orken tillbaka? Ni får gärna också skicka era spotify listor, för jag är oerhört less på de låtar som ligger och spelas på min dygnet runt. Det enda jag inte får nog av är Lasse (Lars Winnerbäck), även fast jag har typ alla skivor på mobilen och lyssnar varje dag och kan låtarna i princip utantill.

Jag vill även gratta min bästavän Delice Wallin som fyllde 16 år igår, hon är oerhört gullig, snäll, rolig och fin och jag älskar henne. Vi var varit vänner i sju år nu och fler kommer det att bli<3

















Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej. vi måste prata <3

2011-04-02 @ 15:06:41
Postat av: Lena

Det är viktigt att behålla kontakten med sina vänner och det tycker jag du gör på ett bra sätt. Kram mamma

2011-04-02 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0