Hur mer du ger desto mer får du tillbaka<3

I am Sam alltså kan ni vara snälla att se den? Det är från och med nu en av mina favoriter! Jag grät mig igenom nästan hela filmen och de gånger jag inte grät log jag, så underbar film och utmärkt skådespel. När man ser en sådan här otrolig film, vet man hur mycket man har kvar att jobba.

Jag stävar inte efter att bli rik eller känd, jag stävar efter att beröra människor<3 Varje gång på scen och framför kameran vill jag ge allt av mig själv, det kanske låter konstigt att man ska ge sig själv, men när du går in i en roll spelar du inte, utan du är personen. Du ska inte bli av med dig själv eller göra om dig så mycket som möjligt, du ska ta det du har och utgå från de och sedan bygga på det som är annorlunda och göra det till ditt eget. Det finaste som finns är att se publiken tårögd och veta att man lyckats framföra något som en annan kan ta del av och föra vidare, det är underbart. Att vara skådespelare är så mycket annat än pengar och att kunna repliker utantill, det är ens liv och hela tiden måste du ge för att få. Om du inte ger av dig själv till publiken och kameran, kommer ingen ge dig något tillbaka, men om du ger allt kommer du få också och varje gång du får kan du ge desto mer nästa gång.




 By Maggie




Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken underbar föreställning ni bjöd på.

2011-04-08 @ 10:43:39
Postat av: jossie :DDD

omg omg jag älskar detta inlägg!

I am sam! ja älskar den filmen ja typ gråter varje gång ja ser den!<33333333333

Älskar bilden på oss skitgris!:)))))))))))))))<333333333333333333333333



puzzzzz

2011-04-10 @ 18:19:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0