Crazy

Godmorgon!

Den här veckan har det varit fullt upp hela tiden, så har inte blivit så mycket bloggande. Jag kör en snabb repris om vad som har hänt nu.

Söndag: Jag och Mangis stekte hambugare och åt jordgubbspaj, tog bilder vid vattnet, såg på två filmer, gick på promenad, myste och åt pastagratäng.

Måndag: Sovmorgon, sedan vanliga lektioner inget speciellt. Hem och plugga. Träningen blev inställd för att det var en bomb utanför A7, där hallen ligger och även min teaterskola. Ja två olika slags hot på mina skolor under en vecka typ? Välkommen till Visby!

Tisdag: Bild, gjorde ett porträtt av Rihanna i svart tusch och med prickar och sträck som skuggor. Hem och plugga och laga mat. Drack även varm choklad som var super mumsig. Barnvakt tillsammans med Hedda till vår hyresvärds barn. Där blev det att räkna matte med en, spela handboll, fotboll, göra kvällsfika, se på tv och natta. Sen hem och plugga igen.

Onsdag: Idrotten var jobbig med kul, vi körde hinderbana och styrka, så vi skulle springa ett varv och köra styrka ett två och två. Jag och Hedda körde sten hårt och det var sjukt kul. Sega lektioner och sen hem och äta och efter det tillbaka till stan för att träna<3 När jag hade tränat klart blev det att plugga lite och mysa hos älsklingen min en stund. Sen hem och äta och sedan sängen.

Torsdag: Idag ska jag ha teaterhistoria, vilket är en av mina favoriter av alla de lektioner vi har nu när jag går på Säve. Vi håller på med Shakespare, super kul. Dessutom har vi sovmorgon. Efter det blir det engelska och sen svenska. Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, måste nog hem och plugga lite under dagen iallafall, för min engelska ska in ikväll.

Ha det galet och lev crasy!


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, vad jag längtar tills du kommer hem. Kram mamma

2011-04-14 @ 08:10:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0