Bosse banan


Hejsan svejsan!

Jag måste bara säga att jag är jätte nöjd med min blogg! Tack så hemskt mycket min söta blåsis<3 Amanda Jonsson du är så otroligt saknad! Tack för allt jobb<3

Dagen började med att cykla som en galning till bussen som vanligt, sedan äta frukost i den lilla idrottshallen innan skolan börjar. Första lektionen var idrott, där vi bara gick igenom kursen och sånt, även en liten vandring där vi kollade på de olika hallarna mm. Sedan till A7 där det blev jonglering och mime, upp till film där två lärare från Säve var och snacka och sedan lunch. Första dagen det var okej mat, plättar! Och då menar jag plättar och inte pannkaka som alla mobbar mig för!
Efter lunch så körde Maggie mig på packisen till henne för att hämta hennes tröja, sedan vidare mot A7 där vi tog det lugnt. Sedan kom Malin, Johan och Diana från ÖoB och så hade söta Malin köpt dem här söta godisarna åt mig<3Sjukt snällt!



Jag fick även en jätte söt apa i helgen av Maggie<3



Vi åt popcorn, godis och hade det jätte mys på rasten<3 Efter det så blev det improvisation med text och annat. Sedan cykla hem och äta, nu ska jag cykla till träningen och när jag kommer hem så har mamma och pappa kommit från utlandet<3

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma ladda upp bilderna i storleken 500 pixlar när du lägger in dom i ett inlägg det är inge svårt alls :) och kom ihåg att du kan byta kategorier på inläggen

2010-09-09 @ 11:43:34
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: sofia

så fint amanda har gjort! :D

saknar däjjj! <33

2010-09-09 @ 16:17:03
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0