Jag försöker hålla hårt i nåt,men jorden vill spricka,det är lava överallt..

Tjabba tjena hallå, jag säger så!

Nä men hej kära läsare, idag så är jag snuvig, lite trött och sjuk sådär men annars är det helt okej..
Började dagen med att skippa frukosten för att jag planerade att äta den med kompisar på skolan, sedan visade det sig att bussen inte gick då jag trodde att den skulle gå så det blev att cykla! Emma blev då lagomt glad och satt på hörlurarna och hade jätte hög musik när hon cyklade och sjöng för glatta livet! Hahahhahah väl framme så åt jag frukost med mina klasskamrater och sedan gick vi ner till vårat rörelserum, där vi idag fick besök av Camilla som hade streetdance med oss fram till lunch. Det var väldigt jobbigt men sjukt kul! Efter den (VÄLDIGT GODA) lunchen så blev det röstträning och läsning. Vi läste högt ur en grimars bok och sedan skulle jag läsa baksidan och då stod det i den här boken så lär vi barn att suga och blåsa hahahahahahahhaha!! Alla typ dog.

Efter skolan så blev det en sväng med min kära vän cykeln och sedan youghurt med flingor och sylt samt en macka till middag och äppelkaka med vanlijvisp eller gräddgrejs eller var det nu var. Hedda kom fram till att det var 5.2 km till skolan och 5.2 tillbaka, så vi cyklar minst 1.4 mil per dag! Jobbigt..

Nu har jag nyss pratat med min kära Delice och ska skriva loggbok som Wolfgang ska ha in imorgon och sedan läsa igenom en bunt med text som vi ska jobba med i skolan. Efter det blir det att dammsuga och sedan idol och prata med Delice igen<3



puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0